Alla inlägg den 2 juni 2014

Av Emelie - 2 juni 2014 22:40

Ibland blir man så arg så att tårarna rinner. Idag är en sådan dag! Tårarna kanske kommer för det handlar om det viktigaste jag har i livet, mina barn!! Ännu en gång har förskolan barnen går på, fått min bägare att rinna över och jag har svårt att förstå hur personalen tänkte? När det kommer till saker som handlar om mina barn, då jäklar kan jag bli en riktig pain in the *#%^*! I morgon då ska jag ta och fråga hur dem tänkte egentligen? Är glad att Hugo har en öppen relation till oss och kan prata om saker och ting.

Ska försöka tänka på annat innan det är dags att sova! 5 veckor kvar sedan går Simon och Hugo på semester och Bye Bye den förskolan och det för alltid!! Imorgon tar jag nya tag, det ska gudarna veta!!!

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards