Alla inlägg den 7 juni 2014

Av Emelie - 7 juni 2014 19:29

God kväll!

Efter en dag med saker att göra från 7:20 när barnen vaknade sitter jag nu i soffan och det är tyst runt omkring mig. Hugo är fortfarande ute och cyklar med sina kompisar. Simon hoppade över sin middagslur och somnade tidigt (kl 18:35) och Jonas är påväg hem från jobbet (han hoppade in och jobbade extra. Samlar på sig lite komptimmar som han sedan kan använda och hämta barnen tidigare från dagis med).

Min fina syster Hanna var förbi med Stella och Mio. Hann med en sen lunch ihop och en massa lekplatshäng. Så mysigt att ha barn i typ samma åldrar som leker bra ihop. Ska bli kul sen när Mio oxå blir större och kan vara med. Att vara 3 månader innebär mycket observation av vad som händer.

Har fixat ihop två tacopajer nu ikväll som blir kvällens kvällsmat och morgondagens lunch. Perfekt!

Hoppas din lördag blir mysig.
Kram

P.s Har tänt barnen ljushållare och njuter av att ha haft en fin lördag med vattenlek och cykling. D.s


Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards