Alla inlägg den 30 juni 2014

Av Emelie - 30 juni 2014 22:22

Hej,
En arbetsvecka kvar för Jonas innan han går på semester. Två dagis dagar kvar för Simon och Hugo sedan är det sommarlov i fem veckor. Då kan vi börja släppa lite på läggningstiden, för att få dem i säng är inte helt lätt. "Det är ju fortfarande morgon ute" brukar det låta. Att börja dividera om klockan och "vet du hur trött du kommer vara imon" funkar inte. Att komma in i sommarlunket kommer bli riktigt gött! Dock är det 4 veckor kvar tills jag är där...

För övrigt så har Simon kommit in i trotsåldern ska gudarna veta! Bråkar mer än gärna med Hugo. Testar gränser heeeeela tiden för att se hur långt han kan gå. Hugo, han är inne i lilla tonåringsperioden (brukar komma vid 6-års ålder). Humöret hos honom svajar likt en gren i en björk och känslorna åker berg och dalbana. Han vill vara stor samtidigt som han vill vara liten. Fast allt kan kännas hopplöst, uppochner och jätte jobbigt, så jag älskar dem så otroligt mycket!! Fast dem i bland kan driva mig till vansinne! Jag är så glad och tacksam för varje dag vi får vara tillsammans, även om inte alla dagar är en dans på rosor. För uppgiften att vara mamma är minsann inte lätt alla gånger...Inte att vara pappa heller för den delen!

Att vi har fått två friska, underbara, smarta och fantastiska barn gör att vilken jobbig dag som helst är värd att tas med. För kärleken till dem går inte att beskriva - den är för perfekt för det!

Hoppas att det finns saker som du oxå är tacksam över och håller kär.
Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards