Alla inlägg den 11 augusti 2014

Av Emelie - 11 augusti 2014 18:13

Hej kära läsare,

Nu var det tillbaka till vardag igen, jag har börjat jobba efter två veckors ledighet, Jonas jobbar och barnen har börjat dagis och fritids på riktigt. Känns både skönt att vara tillbaka bland rutiner och inte. Så är det väl alltid antar jag? Jag har gått ner en timma i arbetstid varje dag. Detta för att hinna hämta barnen innan dagis och fritids stänger för dagen. Känns otroligt lyxigt att hämta barnen tidigt, utan stress och att få komma hem tidigt. Att stressa ner är ett måste, ingen mår bra av att vända ut och in på sig själv för att hinna...

Matkassen hämtad och idag bjuds det på krämigsås med räkor, roccola och pasta. Kommer garanteras att gillas av barnen :) Lite mat i magen och Bolibompa stund sen så är barnen och jag redo för sängen sen.

Kram

Våra guldklimpar :)

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards