Alla inlägg den 25 september 2014

Av Emelie - 25 september 2014 00:28

Hej,

Blir lite paus mellan inläggen här. Men livet är just nu inne i en period där det är full fart framåt. Ibland vet jag inte riktigt vilket ben jag ska stå på, men allt löser sig. Känner ännu ett lugn som svept in över mig. Otroligt skönt!

Blev in smsad på jobb nu i natt. Så just nu sitter jag på jobbet, dricker lite drickyoghurt och hoppas natten blir bra. Har nämligen inte sovit något innan jobbet, utan det blir att dygna. Kommer i säng först kl 9:30, då kommer Hanna och passar Simon en stund (Simon, har inget dagis imon). Jonas ska nämligen vara med Hugo i skolan imon. Hugos fröken har skickat ut en förfrågan bland föräldrar att har man en möjlighet att vara med en dag, får man jätte gärna vara det. För att få en bättre inblick hur en dag för dem ser ut. Jag ska oxå försöka ta och vara med Hugo en dag och ta del av en av hans skoldagar.

Hugo tog skolkort i måndags. Fick en länk igår där vi kunde titta på resultatet. Hugo blev toppen bra (se nedan) och han ser verkligen ut som en riktig skolkille. Älskade Hugo med två lösa framtänder :) Klok, otroligt smart och fångar upp saker snabbt.

Nu blir det lite kaffe, ses!
Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards