Alla inlägg den 28 september 2014

Av Emelie - 28 september 2014 16:33

Hej,

Är ute och rastar killarna lite. Dem har pratat om att cykla hela dagen, nu när vi kom hem efter kalaset så var det ut som gällde!
Har lite fix att göra inne, men jag försöker att jobba på att släppa på lite måsten. Det är svårt ska du veta! Men med lite träning så ska det nog komma automatiskt med tiden...

Nu är det race som står på schemat. Jag ska vara domare....
Kram på dej!

Av Emelie - 28 september 2014 08:30

Gäsp!

Dubbel gäsp! Blev sent hem igår och upp tidigt idag. Barnen har inte kommit underfull med än, hur skönt det är att sova lite längre, när man lägger sig lite senare. Men det kommer en dag det oxå. Kalaset för farfar var trevligt och presenten han fick gillade han skarpt. Härligt när man ser hur glad personen som får presenten blir.

Efter lunch ska jag och barnen till nästa kalas. Hugos kompis O har fyllt år och ska ha kalas för sina kompisar. Maskeradkalas är det och Hugo kör på sin bilmekanikerdress.

Frukost & kaffe på det!
Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards