Alla inlägg den 29 september 2014

Av Emelie - 29 september 2014 21:15

Hej,

Ny vecka, nya möjligheter, nya mål...Måste säga att detta känns som en bra vecka. Känslan som har infunnit sig är toppen, en känsla som är i form av ett lugn. Vi startade veckan med Familjetid. Jag och Jonas pratade igår kväll om att besöka dalsjöforsbadhus med barnen idag, så det gjorde vi. Badhuset var mysigt, litet och helt okej. Har aldrig varit där innan, men vi kan tänka oss att besöka det igen. Lagom stort ska tilläggas oxå.

Hugo var lycklig över att han fortfarande kunde simma (efter träningen på Kreta). Hela 25 simtag tog han på raken, utan problem. Duktigt! Simon var lycklig över att få hoppa från kanten och komma under vattnet en kort sekund och upp igen. Väl hemma var tiden långt efter middagstid, så vi fortsatte med mera mys och käkade pizza. Att lyxa till det en vardag är något vi borde göra oftare! Brukar du lyxa till det en vardag? Om inte - gör det!!!

Imon är det skola/dagis för killarna så jag kan sova några timmar och sedan ha eftermiddagen ihop med dem innan jag ska jobba natten. Gissar att det blir cykling som står på önskelistan hos dem båda två :) Älskade bröderna P, ni är det bästa som hänt oss <3

Ska njuta av egentiden och lägga mig och läsa lite.
Godnatt! Kram kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards