Alla inlägg den 13 december 2014

Av Emelie - 13 december 2014 18:58

Hej,

Då har vi satt oss tillrätta i soffan hela familjen efter att ha varit på city gross och handlat. Barnen fick köpa varsin film, så det blir filmmys ikväll. Vi startar med dumma mig 2 och om barnen är vakna blir det Petsson och Findus. Annars tar vi den imon.

Är så stolt över mig själv!!! I går möte jag min chef Pernilla i korridoren efter min lunch, " Emelie, kan du komma in till mitt kontor efter lunch, har en sak jag vill diskutera med dig". Med fjärilar i magen gick jag in till Pernilla och vi satte oss ner. Hon började med att fråga hur jag trivs på Speed.
- Bra, alla har verkligen tagit emot en med öppna armar.
-Vad skönt att du fått ett så bra mottagande, precis som det ska vara. Vi är verkligen så glada över att ha dig här! Du är alltid glad, har nära till skratt och har så mycket fantastisk energi som du gärna delar med dig av. Det vill jag verkligen att du ska veta! Sedan gör du ett fantastiskt jobb oxå.
- Vad glad jag blir.
- Som du vet är X på väg ut på nya uppdrag inom Speed, och för att vi inte ska tappa dig som är en otrolig tillgång för oss har jag en fråga: vad säger du om att få en egen kund som idag har 10 konsulter som du har ansvaret över?
- Det vore fantastiskt roligt om jag fick den möjligheten.
- Vill du det, så är kunden din. Jag och dem andra på kontoret finns för att stötta dig vid frågor och så.

Ärligt!? Vem avancerar och går upp en titel på två veckor? Inte många, men jag är en av dem. Så nu i början kommer jag ha en 50% tjänst som kandidatansvarig och en 50% som konsultchef. Vilken möjlighet att utvecklas i en bra takt. Jag är så glad att jag får denna möjligheten, att min kompetens tas till vara på och att jag får utvecklas som person.

Ha en bra kväll!
Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards