Alla inlägg den 20 december 2014

Av Emelie - 20 december 2014 11:43

Hej,

Lördag, helg! Alltid lika skönt att slippa stressa iväg till fritids/dagis på morgonen, utan lunka fram i pyjamas och softa. Barnen har hängt framför tv:n och tittat på dumma mig 2 i två omgångar. Både Hugo och Simon verkligen älskar den filmen och skrattar högt. Jag passade på att dammsuga, torka av golven, plocka och fixa lite. Så nu är det helg städat oxå.

Jag och Simon har fixat våffelsmet för en stund sedan som nu står och drar dig lite på bänken. När det är helg kan lunchen vara lite festligare och lyxigare. Hugo har bjudit över Dominik på lunch så dem kan fira in jullovet tillsammans. Mysigt!

Får försöka komma ut med barnen senare i eftermiddag. Ser inget vidare trevligt ut, regnar/snöar om vart annat. Är inte hela världen om vi inte kommer ut heller för den delen. Det löser sig.

Kram och trevlig lördag!

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards