Alla inlägg den 23 december 2014

Av Emelie - 23 december 2014 21:53

Dan före dan...

Sitter och spelar Bingolotto med familjen. Det är inte många nummer ifrån vi är på bingon. Men det är ju det som är så spännande, man hoppas på att det där numret man väntar på ska läsas upp. Ett spel kvar, då hoppas vi på tur. Nu jäklar!

Julafton imon. Längtar, väntar och hoppas. Ska bli härligt att få höra barnens glädje tjut när dem ser vad tomten varit och lagt under julgranen inatt. Jag är förväntansfull över Jonas reaktion över sin julklapp. I år känner jag mig extra nöjd och hoppas att Jonas oxå kommer bli det. Julafton firas hemma hos mina föräldrar med syster Elin, hennes pojkvän Viktor, min morfar, Marita, min moster och kusin Felix och Jonas pappa/barnens farfar. En lagom julafton på alla sätt och vis.

Sov gott och glöm inte sova med ett öga vaket. Kanske får du syn på tomten när han smyger förbi...

Kram

Bingolotten i högsta hugg.

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards