Alla inlägg den 29 december 2014

Av Emelie - 29 december 2014 04:38

Mitt i natten...

Snarkningar, små fötter in borrade i ryggen, sovande andetag, prata lite i sömnen och napplåtande - en vanlig natt hos familjen P.

Simon ropade på välling strax innan kl 04 och hamnade sedan i mitten av min och Jonas säng. Nu ligger han tätt bredvid mig och sover gott igen. Hade Simon fått bestämma hade han sovit under skinnet på oss, så nära ligger han. Mysigt! Att en mamma och en pappa säng kan vara en sådan trygg plats. Kommer ihåg själv, att det var något extra att sova i mamma och pappas säng, tryggheten fanns extra nära.

Måndag idag; jobb står på min agenda idag och imorgon. Sedan är det nyårledigt innan det blir en dag med jobb och sedan helg och ledigt igen. Även om man inte plockat ut en massa ledigt i mellan, är det mycket ledigt ändå...
Ska försöka blunda här tills klockan ringer 06:11. Ha en fantastiskt bra måndag, det ska jag se till och ha!

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards