Alla inlägg den 15 april 2014

Av Emelie - 15 april 2014 21:03

Hej,

Ett år av otrolig saknad! Ett år av smärta som jag lärt mig leva med! En del dagar har inte innehållt några tårar utan bara tankar. Medans en del dagar innehållt massa tårar och tankar. Älskade mormor, du är så otroligt saknad! Inte bara av mig, av barnen, mina syskon, min mamma, av min pappa. Du är så otroligt saknad av många! Du hade verkligen ett hjärta av guld och viste tvärsäkert vart du stod i olika frågor. Jag vet att du finns med oss varje dag, både i tankar och i våra hjärtan. Du finns där, det är bara det att det inte alltid märks.

Jag hittade den här otroligt fina och sorgliga sången. (Klicka/klistra in länken i sökfältet för att ta del av den: http://m.youtube.com/watch?v=sk4p6_Uhy6Y) Varje ord, varje mening i sången beskriver precis vad jag känner, saknar och vet.

Mormor - du kommer alltid finnas med mig! <3
Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards