Alla inlägg den 19 april 2014

Av Emelie - 19 april 2014 12:23

Glad påsk mina kära läsare!

Igår var vi hemma och hade påskmiddag hos mamma och pappa. Stora släkten var där: morfar, Marita, morbror Peter med familj, min moster och Felix. Mina syskon med respektive och barn. Till barnens förtjusning kom pepparkakan och påskkärringen på besök och delade ut påskpresenter. Spännande och en stämning som man kunde ta på hos barnen. Tack mamma och moster Lena för att ni spexar och samlar in minnen till barnen.

Idag var det dags att leta påskägg för barnen på gården. Ett helt gäng var vi och barnen hade varsin färg på fjädrarna som ledde fram till deras skatt; påskäggen. Efter letandet blev det lite kaffe och fika till oss alla, mysigt! Tradition sedan förra året.

Nu ska jag njuta av solen!
Glad påsk!!

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards