Alla inlägg den 28 april 2014

Av Emelie - 28 april 2014 20:00

Hej,

Ibland som en dans på en sandstrand, ibland på taggiga rosor. Jag pratar föräldralivet! Vissa kvällar går hur smidigt som helst, en del kvällar skulle jag bara vilja lägga mig i min säng, dra täcket över huvudet och vakna nästa dag. Ikväll är en jag-vill-dra-täcket-över-huvudet kväll. Barnen har varit super griniga sedan jag hämtade dem på dagis vid 17:15. Var mega sandiga och fick duschat vilket gjordes med skrik och panik från killarnas sida. Efter det har det bara gnällts, gnällts, gnällts och gnällts. Men jag räknar till 10, vet att dem är trötta och imon är det mycket bättre. Alla har vi våra dagar så vi inte kan vara på topp och barnen har sina idag.

Dem har sovit kanon i sin nya säng. Simon somnade där och sov enda fram till kl 05 där, sedan sov han sista timman i min och Jonas säng. Hugo däremot var duktig och sov hela natten i sin säng. Betyget på sängen blev mer än godkänt.

Nu ska killarna lägga sig och förhoppningsvis så sover dem när Jonas kommer hem efter kvällsjobb vid kl 21.

Kram på er!

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards