Alla inlägg den 14 februari 2015

Av Emelie - 14 februari 2015 15:32

Hej,

Idag är det allahjärtans dag. Jag skickade in en kärlekshälsning till Borås tidning (se nedan) där barnen fick en hälsning från mig och Jonas. Köpte tidningen och gissa om dem blev förvånade när dem hittade ett kort på sig själva där. Hugo tycker det är super coolt och sa: " Mamma, jag är typ känd nu". Som om han inte var det innan? Alla vet vem Hugo är i skolan.

Barnen var ute och cyklade lite imorse (klockan 10 närmare bestämt) och jag fixade lite inne, innan jag kom ut och fick njuta av solen. Försöker att släppa allt mer på gränsen och låta Simon gå ut i förväg med Hugo. Detta är bra träning inför våren och sommaren när det finns mycket spring i benen. Jag litar på Hugo till 110% att han tar hand och håller ett öga på Simon. Simon i sin tur håller ett öga vart Hugo är. Dem klarar att gå ut och vara lite själva, träning ger färdighet.

Är Melodifestivalen ikväll igen. Hugo och jag kommer sitta bänkade med mellomys och heja på dagens bästa bidrag. Hugo har redan frågat några gånger hur många timmar det är kvar tills det börjar.
Nu blir det film och softa lite. Dagen har gått i ett med handling, städning, tvättning, fixat frukost, lunch och mellis. En paus här behöver vi för att sedan ta oss an eftermiddagen.

Kram och glad alla hjärtansdag!

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards