Alla inlägg den 25 februari 2015

Av Emelie - 25 februari 2015 02:14

Mitt i natten inlägg,

Har legat och vänt mig i en timma nu. Simon ropade efter mig, han hittade inte nappen och sin elefant. Han ville sedan att jag skulle sova bredvid honom, så här ligger jag nu. Fällknivsposen är intagen av mig, två små varma fötter ligger instoppade under mig och Simon sover gott igen. Stoppade om Hugo oxå så han ligger nedbäddad skönt i sin säng. Ska försöka smyga tillbaka och lägga mig på min plats igen, om jag orkar?!

Igår hade vi mäklaren här. Han gav ett otroligt bra intryck, vi fick svar på våra frågor och han hjälper oss hela vägen och vid deklarationen nästa år. Känns fantastiskt bra! Så slutet av nästa vecka ska lägenheten ligga ute på hemnet. Visning 16 mars och förhoppningsvis skriver vi kontrakt med ny köpare runt den 23-24 mars. Håll nu tummar och tår att allt går bra! Att lägenheten går för utgångspriset och gärna lite till. *hoppas, hoppas, hoppas*

Så i helgen ska det flyttstajlas. Mamma och pappa kommer upp och hjälper till med packning, stajling och fixande. Typiskt är bara att Jonas jobbar hela helgen, det går inte alltid att tajma in allt. Så är det! Det viktigaste är att han inte jobbar helgen vi flyttar, mycket roligare att flytta tillsammans med uppackning, vad som ska vara vart osv. Åhhhhh jag vill typ flytta nu!!! Kommer gå fort till den 30 april när vi får nycklarna, intalar mig detta iaf.

Får försöka blund här nu. Imorgon (eller ja det är ju nytt dygn redan) ska vi till banken och betala in handpenningen, spännande! Ett steg närmare ny adress!!!!

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards