Alla inlägg den 28 februari 2015

Av Emelie - 28 februari 2015 08:13

God morgon,

Eller rättare sagt god förmiddag. Barnen har varit uppe sedan 05:15! Jag fattar inte varför dem inte sover på helgen men på vardagarna sover dem som små grisar. Jag känner mig helt mör i hela kroppen, huvudet går på halvfart. Kommer väl igång någon gång under dagen får jag hoppas.

Barnen hade haft en toppen eftermiddag igår med Daniel och farmor Susanne. Pysslat, ätit mys fredagsmat och byggt med tågbanan.

Idag står det simskola och sedan kalas på schemat. Imorgon kommer mamma och pappa upp och hjälper till med fix av lägenheten. Den ska fotograferas på onsdag så imorgon är det full fokus på fotostajling och fix inför onsdagen. Hugo ska iväg på kompiskalas. En helt helg med fullt upp - som vanligt!

Ha det fint,
Kram kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards