Alla inlägg den 7 mars 2015

Av Emelie - 7 mars 2015 20:24

Hej,

Nu har vi haft kalas i dagarna två. Hugo fyllde 7-år igår och Simon fyller 3-år idag. Igår sjöng vi för dem på morgonen, och jag och Jonas gav dem båda två presenter. Simon hajar ju inte detta än med att Hugo fyller år en dag före honom. Kommer nästa år tror jag. Presenterna dem fick av oss var, varsin legobil och varsin surfplatta. Så nu kan dem spela, titta på youtube och på film som dem själva vill se och spela. Toppen! Blir kanon till dem längre resorna som ska göras i vår. Dem har använt dem flitigt och det har varit en uppskattad present.

Idag hade vi släktkalas. Toppen paket från alla som kom, korv med bröd och fika. Nöjda gäster och nöjda killar! Toppen! Simon fick dock en extra present med vattkoppor. Inte lika roligt. Han kliar sig lite och har rejält med prickar på kroppen. Smörjer honom med ett skum vi köpte på Apoteket, det hjälper lite mot det som kliar. Han somnade gott mitt i sagan ikväll. Håller tummarna att han får sova hela natten och att prickarna som kommit inte blir fler.

Nu lite paus, sedan kör vi kompiskalas för Hugos kompisar mellan kl 11-13 i morgon.
Kram kram

Älskade killar, 3-år och 7-år gamla redan. Jag och Jonas har fått världens största gåva: två friska, glada och charmiga killar.

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards