Alla inlägg den 8 mars 2015

Av Emelie - 8 mars 2015 21:00

Nu var kalasen över för denna gången. Barnkalaset blev lyckat, Hugo fick massa fina presenter, vi bjöd på korv med bröd och glass och maränger. Lekar blev det så klart oxå och åreta tema var angry birds (se bild).

Barnen sover och jag och Jonas hänger i soffan. Simon har badat här ikväll, det verkade hjälpa lite mot de prickarna som kliade som värst. Dem flesta prickarna har blivit till skorpor och jag hittade fyra nya nu ikväll. Förhoppningsvis blir det lindrigt och några få nya ploppar förhoppningsvis fram. Älskade prickekorven! Får se om Hugo oxå kör ett race med prickar eller inte??!

Sov gott!
Kram

Av Emelie - 8 mars 2015 07:05

Godmorgon,

Killarna sitter och spelar på sina surfplattor och jag har lagt mig i sängen igen.

Natten som var, har varit lite upp och ner. Kl 22:15 ropade Simon och jag gick in till honom. Smörjde honom med skummet och masserade hans rygg i cirklar (det är på ryggen det är som mest prickar) han kom inte riktigt till ro förens kl 00:05. Då somnade vi om, kl 03 vaknade han igen, jag smörjde in honom på nytt och masserade ryggen i cirkelrörelser. Han somnade om snabbare denna gången. Klockan 05 vakande han igen, smörja och massering och klockan 06 var det morgon. Han kliar sig lite till och från, och nya prickar har kommit.

Är någon sugen på vattkoppor är ni hjärtligt välkomna hem till oss. Nu blir det frukost, sedan bort till lokalen vi hyrt och pynta inför nästa kalas. Hörs ikväll!

Kram!

Simons rygg med prickar

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards