Direktlänk till inlägg 20 mars 2015

Det gick ju bra ju ?

Av Emelie - 20 mars 2015 19:51

Godkväll,

Fredag - Hur gött som helst! Jonas är hos en kompis på herrmiddag och jag och barnen har hoppat i varsin pyjamas och hänger i soffan och tittar på en film. Underbart! Slapp i soffan är som bäst en fredag.

Buden på lägenheten duggade tätt och det slutade med 190 000 över utgångspriset. Totalt fick vi 880 000 för vår lägenhet! Det är helt galet, men efter allt piffande och städande var vi mer än värda det slutgiltiga budet. Nu ska det bara skrivas oxå, och det görs nu på söndag. Sakta men säkert kommer vi närmare flytten, barnen längtar som 17:on efter att få varsitt rum.

Nu ska jag fortsätta mitt soffhäng med kidsen :)
Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 31 december 2015 23:52


Hej, Uppdateringar lyser med sin frånvaro. Så blir det ibland. Julen var toppen, blev 3 julaftnar med nära och kära. Så är det när släkten är stor och alla vill ses. Jullovet har varit härligt och vi har blandannat hunnit med leoslekland, bad...

Av Emelie - 22 december 2015 21:35

Hej, När nu 2015 börjar nalkas mot sitt slut hittade jag en text som du & jag som förälder behöver läsa det här året. Ja eller i det här föräldralivet faktiskt. För det är såhär: Ditt barn äter för lite grönsaker Ditt barn äter för mycket soc...

Av Emelie - 20 december 2015 16:18

Hej, 4:e advent och bara några dagar kvar till julafton. Idag har jag och barnen klätt granen, köpt några av dem sista julklapparna tillsammans med alla andra som bor i Borås. Det var tjockt med folk i knalleland! Fick handlat alla utan en. Den s...

Av Emelie - 14 december 2015 08:05


Hej, Magkänslan igår kväll sa att "inatt kommer Simon att ha krupp". Hes på kvällen, näsan rann lite och från att ha varit milt i luften slog det om och blev minus. Mycket riktigt, kl 23:00 vaknade han, hade den skällande hostan och var ledsen. B...

Av Emelie - 7 december 2015 22:03


Hej! En del dagar är bättre än ändra. Idag är just en sådan mindre bra dag. När jag åkte hem från jobbet vid 17:00 tiden, på tänkte jag att hag passar på att hämta det där paket från kiosken, som jag fått 3 påminnelse sms om. Fast att jag är ...

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards