Alla inlägg den 29 mars 2015

Av Emelie - 29 mars 2015 08:22

Godmorgon,

Gårdagen spenderar vi ute i stort sätt hela dagen! Det cyklades, grävdes i sanden och dem åkte sparkcykel. Simon och jag tog oss en vända på fotbollsplanen oxå. Han är riktigt duktig på att få iväg bollen och sedan ta emot den. Bättre bollsinne än mig det har han - det kan jag lova!

Påsk på ingång, har börjat planera med andra föräldrar i området att ha den årliga påskäggsjakten. Det är mycket uppskattat från barnens sida. Är det bra väder så kör vi på picknick efteråt. Tänkte få ihop lite påskpysslande tillsammans med barnen. På fredag tänkte jag, då är vi hemma och är lediga, jag hinner inhandla pysslet till fredagen och jag hinner kolla runt lite till på vad vi kan pyssla ihop.

Frukosten intogs tidigt idag, så det är klart. Jag ska ta mig en kaffe till, Simon har gått för att klä på sig och Hugo ville hänga lite till framför tv:n. Sista tvätten ska startas så är tvättberget besegrat för denna helgen.

Kram kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards