Alla inlägg den 23 juli 2015

Av Emelie - 23 juli 2015 20:28

Hej,

Usch vilken dålig uppdatering det varit här. Men ibland blir det ju så.

Legoland var fantastiskt! Vi hade det verkligen toppen även om inte vädret var med oss. Killarna var så fascinerade över allt lego, till och med på hotellrummet fanns det lego att bygga med och legosängar, legotavlor med mera. Två dagar var verkligen perfekt. Dag nr ett utforskade vi och åkte åkattraktioner, tittade på legoföreställning, åt gott och shoppade i stora legoshoppen. Dag nr två tog vi och gjorde om det som vi tyckte var roligast dag nr ett innan vi drog oss till båten igen.

Nu har Jonas varit hemma med barnen i en vecka, då min två veckors semester tog slut allt för fort. Dem hittar på mycket kul, som idag drog dem hem till min bror och tog med honom och fiskade. Det bästa av allt är ju att Mats har båt och att fiska mitt på sjön kan ju inte bli bättre. Flyttvästar på så var det skepp och hoj!

Idag har mina fina killar fått en present av mig. Den står och pryder tavellisten i hallen, en tavla gjord av kärlek. Kärleken jag känner till Jonas, till Hugo och till Simon.

Nu ska jag hänga i soffan med dem bästa jag vet!
Kram kram



Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards