Alla inlägg den 25 juli 2015

Av Emelie - 25 juli 2015 14:28

Hej,

För ca 1,5 vecka sedan var jag på vårdcentralen och fick det bekräftat att jag har virus på balansnerven. Doktorn sa att det kan ta upp till 2 månader för att bli helt frisk!! Detta är något fruktansvärt jobbigt. Känns som man åker en gungande Stena Line i en storm där det blåser 30meter/sekund. Veckan som varit har det känts bättre. Det har inte gungat hela dagarna, utan kommit mer i attacker men som dock varit starkare än det gunget jag känt tidigare. Då det har blivit allt glesare har jag trott att det kanske var påväg bort redan, men inte alls. Idag är det tillbaka i full styrka och finns där hela tiden. Det som hjälper är att ligga ner och blunda, då kan jag ha kontroll på det. Står jag och går så får jag koncentrera mig, vilket bidrar till att jag blir trött som i sin tur bidrar till att det inte blir några uppesittar kvällar i soffan. Lägger mig samtidigt med Simon på kvällen vid 19:00 tiden.

Varför jag fått detta frågar du dig säkert. Doktorn sa att det var för att jag haft en förkylning liggandes i kroppen hela våren som inte brutit ut, det kommer den att göra, allt eftersom och även den kan bli segdragen. All stress som varit på jobbet är även den en bidragande faktor. Det är ju lättare sagt än gjort att säga att man ska ta det lugnt.

Ha en trevlig lördag!
Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards