Alla inlägg den 27 mars 2015

Av Emelie - 27 mars 2015 17:22

Hej,

Fy fan rent ut sagt! Man ska ha vattkoppor när man är liten. Hugo fick typ tredubbelt i prickar om vi jämför med Simon. Kliade tredubbelt så mycket och det var tredubbelt så jobbigt. Men nu är han på banan igen, alla prickarna har torkat ut och vi kör vanlig vecka med skola/dagis och jobb nästa vecka.

Fast en jobbig vecka med en sjuk Hugo fick jag ett besked som fått mig sväva och växa minst 10 cm på längden. Jag har fått fast anställning på jobbet! Jo det är sant!! Hela två månader innan min provanställning tagit slut - slå det om du kan! En rejäl löneförhöjning fick jag till och oxå och då menar jag rejäl!!! Får även ny befattning, blir konsultchef på heltid och lämnar min kandidatroll. Så stolt över mig själv!

Fredag och jag ska ta och njuta av att vattkoppor är ett minne numera och att jag fått fastanställning.

Ha en fin helg!
Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards