Alla inlägg den 1 september 2015

Av Emelie - 1 september 2015 19:42

Hej,

Som heltidsarbetande småbarnsföräldrar får vi verkligen ta vara på alla dem saker som kan underlätta vår vardag. Det kan vara alltifrån att vi får hjälp att hämta barnen på dagis/fritids, till att få maten hemkörd och slippa handla själv. För hur kul är det att handla med två trötta barn? Efter jobb/fritids/dagis då vill vi alla hem och hoppa i mjukisarna och landa i soffan.

Det bästa av allt! Pricken över i:et! Äntligen har maxi kommit med en app som jag laddat ner till telefonen. Nu slipper jag krångel med att starta igång datorn. Utan trycker bara på appen så är jag redan inloggad och kan börja handla. Hur smidigt som helst. Så ikväll har jag handlat det som behövs och får det hemkört någon gång mellan kl 17-21 imorgon. Perfekt! Det plingar på dörren och där är maten! En småbarnsfamiljs räddare i nöden. Varför har detta inte funnits tidigare?

Barnen sover, jag är rätt trött jag oxå. En dusch på detta och sedan sängen tror jag. Imorgon är det en del möten som ska gås på, någon intervju och jag ska fortsätta titta över löner och fakturor. Allt har sin tid!

Kram och ha det bäst!

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards