Alla inlägg den 17 september 2015

Av Emelie - 17 september 2015 18:47

Hej,

I början av augusti var jag ju sjukskriven. Sjukskrivningen berodde på situationen på jobbet, långa dagar, mycket att göra och ingen avlastning när det blev för mycket. Det rimmar inte så bra och kroppen sa, nu räcker det Emelie! Det var någonstans där jag mer eller mindre bestämde mig för att jag själv måste ta tag i situationen. Och det gjorde jag. Skickade in tre ansökningar till tre helt olika jobb. Kom faktiskt till intervju till alla tre.

Idag fick jag ett telefonsamtal, en av intervjuerna som jag var på förra veckan vill att jag börjar hos dem. Inte till den tänka tjänsten som jag sökte (planerare till hemtjänsten) utan som teamledare över planerarna i hemtjänsten. Den tjänsten fanns inte ens att söka, utan hade uppkommit efter min intervju. Hur coolt är inte det!?!

Så idag sa jag upp mig från min nuvarande tjänst som konsultchef. Känns bra, pirrigt så klart! På måndag går informationen ut till hela företaget att jag kommer göra min sista dag den 16 oktober. Åhhh detta kommer bli så bra!

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards