Alla inlägg den 6 april 2013

Av Emelie - 6 april 2013 18:14

Hej,

Nu på eftermiddagen har jag tagit tag i Hugos garderob. De flesta t-shirtar och tröjor börjar bli för små. Han har dragit i väg på längden, känns mest som att armarna och överkroppen på honom växt. Mätte honom här om veckan och han är 118 cm. Lång för sin ålder.

I höstas var en granne här med kläder som hennes barnbarn växt ur och nu kom dem påsarna väldigt bra till pass. Det mesta var i storlek 134 och det är vad Hugo drar upp till, 128 är på gränsen men funkar. Hittade även två fina vårjackor i märket didriksson som satt perfekta. För vårjacka var det första vi skulle köpt till honom, så där sparade vi dem pengarna! Me like!!!

Strax börja göra kväll här. Lite popcorn mys och förhoppningsvis somnar barnen tidigt så jag och Jonas kan se klart filmen vi började se på härom kvällen.

Trevlig lördag!
Kram

Av Emelie - 6 april 2013 10:00

Känner mig himla duktig, redan fixat dagens lunch - lasange. Bäddat alla sängar, klätt på barnen och mig. Fixat till oss och även startat en tvätt och vikt en. Det är så gött när man får lite extra energi och allt bara flytter på liksom.

Strax ut på lekplatsen med killarna :)kram

Av Emelie - 6 april 2013 07:39

God morgon,

Barnen har sovit hela natten, vilket känns skönt. Behöver därför inte ta den stora koppen till kaffet nu på morgonen.

Hugo ska på kalas för en dagiskompis på Leos lekland i eftermiddag. Innan dess får vi gå ut en stund, friskluft är nyttigt!

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards