Alla inlägg den 4 januari 2014

Av Emelie - 4 januari 2014 21:16

Hej,

Idag städade jag bort julen - tack och hej för denna gången. Det är så mysigt att få upp allt som har med julen att göra. Lika skönt är det att ta bort allt och få upp det vanliga igen.

Barnen har mer eller mindre vänt lite på dygnet. Uppe ca 1 1/2 timma längre på kvällarna vilket resulterar i att dem sover längre på morgonen och vaknar efter kl 8 istället för vid kl 6. Det är ju både skönt att dem sover längre på morgonen, men jag saknar den där egentiden som jag hade på kvällarna. Ofta går Hugo och lägger sig när jag och Jonas lägger oss. Ja vi lägger oss tidigt då man blir trött efter att ha varit igång i 180 km/timmen hela dagen. Som tur är, är det dagis först på onsdag och Hugo och Simon börjar kl 8:30. Några dagar på oss att vända dygnet rätt.

Imorgon är vi bjudna hem till Daniel (Jonas bror) och hans sambo Hannah på middag och lite julklappautdelning som inte blev av under julen. Ska bli kul att få se deras hus igen och om det har ändrats något sedan vi var där sist.

Nu ska jag försöka få Hugo att sova. Jonas och Simon sover redan och jag känner mig oxå rätt trött. Trevlig lördags kväll!

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards