Alla inlägg den 2 juli 2014

Av Emelie - 2 juli 2014 20:13

Hejsan,

Barnen har haft en underbar en toppen dag hemma med Jonas. Dem har varit på cykeläventyr hela dagen i princip. Vi har pratat till och från om att köpa en cykelbarnstol till Simon så han oxå kan hänga med på Jonas och Hugos cykelturer. Idag när jag sitter på jobbet får jag en bild smsad till mig av Jonas där Simon sitter i en cykelbarnstol. Han slog slag i saken och köpte en, och Simon har varit hur lycklig som helst att sitta där bak och känna vinden i håret. Nu måste vi bara få ordning på min cykel oxå, sen är vi klara för familjeäventyr på cykel! Semestern nästa år - cykla på Gotland kanske? Det vore kul :)

Har dragit på mig en liten förkylning. Känns så där i huvudet och i ögonen. Tänkte därför lägga mig tidigt ikväll, så förhoppningsvis känner jag mig bättre imon.

Kram

Bilderna jag fick av Jonas tidigare idag :)

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards