Alla inlägg den 3 november 2015

Av Emelie - 3 november 2015 19:16

Hej,

Idag, en helt vanlig tisdag, har vi haft lite kalas här hemma. Hugo har nämligen namnsdag idag och fick ett pennskrin som man kan veckla ut. Mysigt att få överraska och mysa med tårta, en helt vanlig tisdag. Vardagslyx!

Jag är tillbaka på mitt gamla jobb från och med idag. Var precis som jag haft två veckors semester. Allt var som vanligt, många kramar fick jag och alla tyckte det var så kul att jag är tillbaka. Känns otroligt bra! Jag behövde få lite distans, andas lite för att se ljuset i tunneln. Imorgon går vi ut till mina gamla kunder och till min personal som jag hade innan jag gick, att jag är tillbaka igen. Lika bra att köra på.

Grattis igen, älskade Hugo på din namnsdag. Pappa, Simon och jag älskar dig!!!
Puss och kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards