Alla inlägg den 9 maj 2015

Av Emelie - 9 maj 2015 19:05

Hej,

Idag har mamma och pappa varit här hela dagen. Först hjälpte dem till att städa det sista i gamla lägenheten. Efter det hem på lite lunch och sedan åkte jag och pappa och köpte tvättmaskin, rör och lite annat fix. Den händiga pappa jag har fixade ihop allt vad tvättmaskinen behövde och sedan var det bara för mig att trycka på start. Tvättmaskinen är Guds gåva till barnfamiljer, inget snack om saken. Att tvätta i den gemensamma tvättstugan varannandag är ingen höjdare. Japp du läste rätt, varannandag behöver vi tvätta, minst, får att slippa tvättberget. Jag tror jag börjar bli lite smått förälskad i den nya tvättmaskinen...

Tack igen mamma och pappa för all hjälp idag!!! Ni är verkligen fantastiska som ställer upp och fixar och donar. Älskar er enormt mycket!

Lördagskväll, barnen ska ta på sig pyjamas och jag ska plocka ordning under tiden. Sedan intar vi horisontelltläge i soffan under varsin filt.

Trevlig lördag!
Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards