Alla inlägg den 2 september 2012

Av Emelie - 2 september 2012 17:45

Hej,

Fy vilket väder, bara regn, regn, regn. Är glad att jag införskaffade de där stövlarna härom veckan :)

För jag och killarna har varit ute större delen av förmiddagen (kl 10-13:30) In för lite lunch och sedan var vi bjudna hem till Hugos kompis O för fika och lek. När vi skulle gå hem ville Hugo stanna kvar, så Jonas plockar upp Hugo efter jobbet. Min lilla underbara Hugo börjar bli stor. Leka hemma hos kompisar :)

Så jag och Simon har precis fixat klart dagens middag. Korvstroganoff med ris och sallad. Även veckans matsedel är påbörjad. Att veckohandla efter lista gör att allt finns hemma vid varje måltid.

Nu kommer Hugo och Jonas, middag ska intas.

Kram

Av Emelie - 2 september 2012 07:45

Hej,

Kalaset igår i Tuve var mkt trevligt. God mat och kul att få träffa släkt. Simon och Hugo fick fina presenter av sin farmor och Hasse. Nu imorse var det första Hugo frågade efter; sin husbil och båtkärra.

När vi var på väg hem från kalaset ringde Mats och frågade om vi kom förbi mina föräldrar då Hugos nya 4hjuling hämtats. Hugo blev helt till sig när han fick höra det. Så han fick kört lite innan vi drog oss hemåt.

Idag regnar det och Jonas jobbar till kl 17. Får bli lite bakning och annat påhitt.

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards