Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Emelie - 4 januari 2013 22:07

Hej,

Haft en otroligt mysig kväll hos fina vänner. God mat, dryck, efterrätt och tilltugg. När man träffats går man alltid runt med ett leende på läpparna och kan man passa som handen i handsken som vänner så gör vi det. Detta paret vantar ska jag inte tappa bort!

Tyckte Simon var varm när vi kom hem, tog febern och den visade 38,7. Han fick lite alvedon innan han somnade för natten. Som vanligt tajmar de in sina sjukdomar när Jonas jobbar. Har vi klarat det tidigare, fixar vi det denna gången med. Förhoppningsvis vaknar han imorgon och den är borta :)

Nu natta Hugo.
Kram

Av Emelie - 4 januari 2013 06:25

Trodde barnen iaf skulle sova till kl 8 efter att de lagt sig så sent. Men kl 06 var båda vakna. Simon har varit uppe 40 min inatt på det och sovit extra oroligt. Vet inte varför men det känns att man lever.

Förhoppningsvis godtar Hugo (eller kanske vilar lite han oxå) att titta på en film/tv när Simon sover förmiddagslur. Då kan jag passa på att vila lite i soffan.

Lite frukost nu...
Kram



Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards