Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Emelie - 16 januari 2013 19:50

Hejsan,

Sov i 2 1/2 timma på förmiddagen. Så skönt att komma i kapp mig lite i sömnen. Annars hade denna dagen blivit väldigt seg.

Bilen gick igenom besiktningen utan problem. Så gött det var när besiktningsmannen sa det, för man har ju alltid lite fjärilar i magen innan. Så nu var det gjort iaf. Bara den andra bilen kvar.

Eftermiddagen har vi varit inne. Spelat lite memory, målat och så. Innan läggdags blev det även ett bad för Simon och Hugo. De älskar verkligen att bada.

Nu ska jag läsa godnatt saga för Hugo, kram.

Av Emelie - 16 januari 2013 09:34

Hej,

Här har natten varit katastrof! Somnade ordentligt först vid 03:30.

Började med att Hugo ropade vid kl 23 att han var kissnödig, upp och hjälpa honom. Sedan vägrade han lägga sig i sin säng så han la sig i våran. Han klagade på att vi låg för nära honom, att han inte fick plats m.m så han väckte Simon. Försökte söva honom med lite mat men det gick inte! Simon var pigg som en mört och somnade först kl 03:05 igen. Klockan 06:30 vaknade killarna och det var bara att starta dagen.

Som tur är jobbar Jonas kväll idag och är just nu ute på promenad med Simon (och Hugo är på dagis) så jag kan lägga mig och sova någon timma. Är själv med killarna i eftermiddag/kvällen. Så jag säger godnatt!

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards