Alla inlägg den 21 november 2014

Av Emelie - 21 november 2014 16:22

Hej,

Fredag idag och jag och barnen har haft Hanna, Stella och Mio på plättlunch. Mysigt att äta lunch tillsammans och sedan fikade vi med pepparkakor som Stella hade med sig. Efter fikan gick vi ut och var ute i två timmar. Hugo sprang till sina kompisar och Stella och Simon gungade, gungade och gungade. Några spadtag i sandlådan innan dem tog sig en sväng med bobbycararna. Kul att Simon och Stella får mer och mer utbyte av varandra. Mio har varit med på ett hörn så klart, min älskade lille sötprins. Även om Stella och Mio inte är mina egna barn älskar jag dem så otroligt mycket <3 Mosters älsklingar!

Kycklingen är i ugnen tillsammans med klyftpotatis. Blir någon sås till oxå, så lite festligt så här en fredag!

Kram på er och trevlig helg :)

Bilder på Simon, Stella och Mio <3


Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards