Alla inlägg den 5 mars 2014

Av Emelie - 5 mars 2014 21:52

God afton,

Fick precis till mig att tryckfels Nisse varit framme i bloggen. Hugo fyller inte alls år idag, utan imorgon torsdag. Jösses vilken förvirrad mamma jag är!! Skyller på överhettning av hjärnan, lite mycket just nu på alla fronter. Bara att andas, ta var sak för sig, så ska nog jag ro i hamn mars månad oxå.

Glasen är inköpt som Hugo ska bjuda sina dagiskompisar på imon. Lite pirrigt var det när han gick och la sig. Det kommer jag så väl ihåg själv när man fyllde år. Pirrigt, förväntansfullt och speciell dag att invänta. Imorgon tar jag och Simon ton på morgonen (Jonas börjar tidigt) sen på kvällen blir det ett litet kalas för lilla familjen och Hugo ska få välja mat och efterrätt. Spännande vad han kommer vilja att äta.

Nu sängen! Upp tidigt imorgon och sjunga "ja må han leva" till familjens nyblivna 6-åring!!!
Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards