Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Emelie - 11 mars 2014 20:06

Hej,

Barnen fick lägga sig extra tidigt ikväll. Båda var så trötta och griniga, vilket resulterade i att inget var bra. Klockan 19:20 sov båda två efter saga och var sin stor godnatt puss. Så imon borde humören vara på top!

Är mest vardag hos oss just nu: Gå upp - lämna på dagis - jobba - hämta på dagis - laga mat - plocka undan - pyjamas på barnen - lite tv tittande med barnen - natta Simon - natta Hugo - plocka lite till - lägga fram kläder till morgondagen - bortsta tänderna - godnatt! Men med dessa rutiner får vi familjelivet att gå ihop. Både jag och Jonas vet vad som ska göras, och hade någon bett oss fixa detta nattetid hade det inte varit några problem. Vi hade klarat det sovandes, så rutiner är både bra och dåligt.

En dusch på detta och sedan sängen. Har fått många nätter nu med osammanhängande sömn då Simon vaknar runt kl 02 varje natt och har svår att komma till ro igen. Han brukar somna om ordentligt runt kl 03:30, så jag är lite mör i kroppen och i huvudet ska erkännas. Men det går över och så snart jag vet ordet av det så sover han hela natten. Det är när man står mitt uppe i det som det känns extra jobbigt!

Duschning nästa!
Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards