Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Emelie - 9 juni 2014 20:49

Hej,

Måndag idag! Hoppas din vecka börjat lika bra som min har gjort. En lagom stressig dag på jobbet, hämtade två glada och sandiga barn på dagis. Vi drog och hämtade matkassen på city gross och gick sedan in i butiken och köpte oss varsin glass. Det var vi värda!

Fantastiskt mysigt att sitta i solen tillsammans. Prata om hur dagen varit och alla funderingar och tankar som finns mellan himmel och jord. Det var så skönt att bara stanna upp en stund, vara här och nu och bara vara - Kvalitetstid på hög nivå! Det behöver man ibland.

Barnen sover sedan en stund tillbaka. Tvättmaskinen ropar strax att den är klar och sedan ska köket röjas upp efter kvällsmaten. Sedan ska jag gå och lägga mig! Njuta av att veckan startar bra, att jag och familjen är friska, att jag har två fantastiska barn med väldigt intressanta funderingar - stora som små. Har verkligen mycket att vara tacksam över!

Kram kram

Älskade bröderna P <3

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards