Alla inlägg den 14 juni 2014

Av Emelie - 14 juni 2014 17:14

Hej eftermiddag,

Vi har varit ute i princip hela dagen som vi brukar göra när det är fint väder. Bara lunchen som intagits inne. Simon har hoppat över middagsluren vilket innebär smidig nattning vid 18:30 tiden. Jag upplever att han sover så mycket bättre på natten när han inte sover på dagen.

Annars har dagen varit väldigt bra! Barnen har varit på bra humör, lekt ihop och varit nöjda. Det är skönt när det kommer dagar som idag, när vissa dagar är upp och ner och jag bara vill dra mig i håret!

Tog en cykeltur med barnen imorse. Stannade till efter kanten och smög och tittade i skogen, åt harsyra och letade efter små kryp. Mysigt! Väl hemma igen blev det lekplatshäng och sandlåde grävning och gungning. Det är där vi är fortfarande, i sandlådan och bygger hus och bakar kakor. Älskar att få vara ledig tillsammans med barnen, ta dagen som den kommer och njuta av mina två älskade barn som betyder så otroligt mycket. Det är dem som är vingarna i mitt liv!

Kram

Bröderna P på cykeläventyr :)

Av Emelie - 14 juni 2014 08:17

Hej,

Lördag, strålande sol och hela helgen framför mig tillsammans med barnen då Jonas har sin jobb helg denna helgen. Antingen blir vi hemma och softilerar eller så åker vi till stranden och badar.

Veckan som var hade vi dagisavslutning. Barnen sjöng och alla skolbarnen (som inkluderade Hugo) fick alla ett häfte med allt dem gjort, en ros att hänga runt halsen och varsin kram av alla fröknarna. Såg på Hugo att han blev lite rörd. Det är stort att gå från dagis till skola. Killarna har 3 veckor kvar på dagis sedan är det sommarlov för dem i 5 veckor!

Hoppas på en bra helg!
Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards