Alla inlägg den 4 augusti 2014

Av Emelie - 4 augusti 2014 23:09

Hej,

Då börjar vår vardag så sakta smyga sig på. Inskolningen av barnen har börjat och första dagen har gått hur bra som helst. Det är två mycket sociala och framåt killar som vi fått, vilket känns skönt. Dem tar försig och är inte rädd för det nya utan det är mer spännande och häftigt.
Jag och Jonas har suttit här nu ikväll och försökt få ihop ett denna-tiden-lämnar-vi-och-denna-tiden-hämtas-dem. Pussel, pussel, pussel men vi hoppas att vi fått ihop ett bra schema som passar hela familjen. Får testa på och se...

Imorgon är det nya inskolningsdag. Hugo ska lämnas och vara själv på fritids och jag ska vara med Simon när han skolas in och finnas som en trygghet i bakgrunden. Tycker det fungerar bra och på torsdag bryr han sig förhoppningsvis inte om varken att jag är där eller inte. Vet att denna hösten kommer bli toppen! Positiva tankar till 1000!!! Nu väntar kudden även för mig - godnatt!

Kram

P.s Mellan regn och åskskurrar blev det lite cykling för killarna :) D.s

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards