Alla inlägg den 1 februari 2015

Av Emelie - 1 februari 2015 19:16

God afton,

Idag har verkligen varit en slappar söndag. Jag och barnen har verkligen bara hängt, softat och tagit det lugnt.

Håll i hatten men barnen tog sovmorgon till kl 9 idag! Jo det är sant. Simon somnade igår kväll kl 18 och sov i ett sträck till kl 05:30 då han vaknade av att han blödde näsblod. Upp med honom, vi satte oss i soffan och fick stopp på blödningen. Efter en stund somnade Simon om i min famn. Hugo gick och la sig strax innan kl 21 och sov till kl 09. Fast Simon sovit i 14,5 timma sov han ändå middag idag i 1,5 timma. Får hoppas han somnar sen för natten.

I förmiddags var vi ute och åkte pulka i 2,5 timma med andra föräldrar och barn i området. Jäklar vad fort det gick när snön blivit åkt på ett tag. Jag åkte pulka och Simon och Hugo åkte på sina snowracar. Väl inne blev det lunch och filmtajm på det.

Hugo är frisk efter att ha varit sjuk i en vecka så det blir skola för honom imorgon. Simon är oxå frisk så det blir dagis för honom och jobb för mig och Jonas. En vanlig måndag helt enkelt. Hoppas din helg varit bra!
Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards