Alla inlägg den 22 februari 2015

Av Emelie - 22 februari 2015 10:07

God morgon,

Barnen är redan ute och jag sitter och njuter av en kaffe. Jonas sover då han jobbat natten.

Igår var vi på 1-årskalas då älskade Mio redan hunnit att bli 1 år. Det bjöds på mat och efterrätt och i present av oss fick han en Bobby Car, en röd så klart. Så nu kan Mio sladda runt tillsammans med Stella då hon har en rosa. Toppen!

Idag är det söndag, lite tvätt och bädda rent i sängarna står med på schemat. Det finns ju inget bättre än att krypa ner nyduschad i en renbäddad säng. Eller hur? Annars blir det lite plock och fix. Vet inte om jag själv ska storhandla idag eller om Ica maxi ska komma hem med maten till oss imorgon? Får fundera lite på den tror jag...

Ha det fint!
Kram

Älskade Mio, 1-år gammal. Grattis!

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards