Alla inlägg den 27 december 2013

Av Emelie - 27 december 2013 16:26

Hej,

Julafton nr 2 blev verkligen lyckad. Barnen fick böcker, spel och lite annat. Det var två trötta barn som satte sig i bilen och somnade nästan med en gång.

Idag jobbar Jonas 05-17 och hela helgen. Jag var jätte sugen på att åka till Ikea idag men inte Hugo. "Men mamma, jag hinner inte handla idag, jag måste leka med mina kompisar". Det har blivit mycket av den varan idag. Hugo har haft kompisar här hela dagen, som mest var dem 4 stycken. Det är verkligen jättekul att dem gillar att hänga hos oss men när det dras fram saker precis över allt är det mindre kul. Det kliar verkligen i mina fingrar att få städa ordning här hemma för det ser ut som kriget!! Har redan plockat två gånger och efter en stund ser det likadant ut igen. Försöker få Hugo att hålla sig på sitt rum men det är väldigt svårt. Hugo har lovat att städa iordning sen, så det hoppas jag att han håller.

Ikea får det kanske bli imorgon? Om nu inte Hugo bestämt sig för att träffa sina kompisar?

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards