Alla inlägg den 30 december 2013

Av Emelie - 30 december 2013 22:49

Hejsan,

Båda mina prinsar somnade på varsin sida om mig ikväll. Jag och Jonas är så lyckligt lottad som fått två fantastiska barn som är det bästa som hänt oss!!! Ibland är det kämpigt att vara småbarns förälder och man ställs inför nya prov varje dag. Men tillsammans klarar vi dem, och resultatet är hur fantastiska barnen faktiskt är. Den oändliga kärleken som jag känner för Hugo och Simon den är overkliges samtidigt som den är verklig på samma gång. En kärleken som inte går att beskriva egentligen, den måste upplevas!

Började dagen hemma hos Hugos kompis E med familj. Så mysigt att träffas och prata och killarna hade saknat varandra. E är Hugos första kompis som han träffade och lekte med på dagis. Eller som Hugo säger: "E är en av minna bästa vänner". Jag hoppas att killarna håller ihop några år till fast dem kommer gå i olika skolor.

Har blivit lite plock, startat tvättmaskinen, lagat kycklinggryta och ris och avslutade som sagt med barnen somnandes på var sin sida om mig - kärlek!

Godnatt!


Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards