Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Emelie - 10 februari 2014 20:46

Hejsan,

Måndag kväll och barnen sover (äntligen då det var svårt för dem att somna ikväll). Men skam den som ger sig.

Jag har hittat något så bra! Lappar som man stryker fast på jeans. Hugo har en förmåga att alltid få håll på sina jeans och det på knäna. När det är håll är det stort nej till att använda dem. Det kostar att köpa nya jeans var tredje vecka. Men med dessa perfekta lappar att bara stryka fast på ett kick, blir jeansen hela och okej att använda igen. Så för dig som står med trasiga byxor, finns dessa lappar att köpa på panduro. Lätt värd var enda krona, 39 kr för två stycken! Billigare än att köpa ett par nya jeans för ca 200 kr.

Hoppas din vecka börjat bra :)
Kram

Av Emelie - 10 februari 2014 00:13

Äntligen,

Nu ligger jag i säng! Tänk att saker och ting tar längre tid än vad man tror. Men allt är klart till morgondagen, vilket känns skönt!

Igår var jag och Jonas tillsammans med mina syskon med respektive på teater i Göteborg. Vi såg familjen Adams. Den var verkligen så bra! Har du möjlighet att se den, så gör det! Vi fick detta i julklapp av mamma och pappa, med barnpassning. Så barnen har sovit hos dem natten som var och jag tog sovmorgon till kl 10 idag. Var inte igår det hände kan jag lova. Men vad jag saknade dem när det är så där tyst. Nu ligger dem bredvid mig i sängen, japp, trångt och gött är det!

Nu sov tajm!
Godnatt! Kram kram...

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards