Alla inlägg den 18 februari 2014

Av Emelie - 18 februari 2014 21:26

God afton,

Barnen sover och jag är inte långt efter känner jag. I morse eller rättare sagt mitt i natten kl 03:45 vaknade Hugo av att han drömt och ville sova i vår säng. Där låg Simon redan och vips så var båda barnen vakna. Som tur var accepterade dem att ligga kvar i sängen och efter lite små pratande med varandra somnade dem om efter ca 30 minuter och vaknade igen när deras farmor kom. Jag däremot halvsov fram till klockan ringde 06:30, så dagen har varit lång!

Som jag skrev i inlägget nedan så har barnens farmor varit och passat Simon och Hugo så jag och Jonas kunde jobba (även om Hugo var på dagis några timmar.) Vi tackar så jätte mycket för hjälpen, betyder otroligt mycket både för mig, Jonas och självklart barnen oxå. Att få hjälp från nära och kära underlättar vardagspusslandet med sjuka barn, hämta på dagis med mera, med mera.

Nu ska jag bara få energi till att duscha oxå...eller så tar jag det imon!?
Kram

En farmor är alltid bra att ha

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards