Alla inlägg den 6 september 2014

Av Emelie - 6 september 2014 20:56

Hej,

Då var kvällen redan här. Dagen har verkligen sprungit iväg, kanske beror på att vi varit ute större delen av dagen. Även om det är höstens första månad, september, har det varit t-shirt väder med sol och ljumna vindar. Barnen har lekt i sandlådan, sprungit i skogsdungen bredvid lekplatsen, cyklat, lekt tjuv och polis med mera. Alla barnen som kommer till lekplatsen hänger på lekarna och alla får vara med. Det uppskattar jag verkligen, att det finns respekt och ett okej att få vara med oavsett, ålder, utseende och ursprung.

Duschning, kvällsmat och lite lördagsgodis stod på schemat när vi kom in. Så lagom till fångarna på fortet satt jag och barnen i soffan, hejandes på var sitt lag. Barnen var väldigt trötta efter all lek ute idag, så dem somnade för en stund sedan soffan och ligger nu nerbäddade i sina sängar. Älskade killar <3

Jag väntar in Jonas som kommer från sitt jobbpass. Då ska vi se på film tänkte jag :)

Kram och godnatt <3


Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards