Alla inlägg den 10 september 2014

Av Emelie - 10 september 2014 00:55

Mitt i natten...

Sitter på jobbet och väntar på att vi ska åka ut på nattrundan. Att jobba natten passar mig perfekt, att ställa om dygnet har jag inga problem med heller. Familjen sussar skönt i sona sängar...

Nu är det inte långt kvar tills vi åker till Kreta. Klockan 07 på torsdags morgon drar vi. Passen är med, pengar är växlade och resväskorna är packade. När jag kommer hem imon bitti möter jag familjen i dörren. Barnen ska vara på skola/fritids och förskola en stund så jag får sova. När klockan ringer är det resväskor med ut till bilen, plocka upp barnen och sedan åker vi till mamma och pappa och sover där då dem bor närmare flygplatsen. Alla extra minuter man får sova natten mellan ons/tor är värda mycket då vi ska vara vid incheckningen redan kl 05!! Det är tidigt!!!!!

Nu larmar det, får se vem som behöver hjälp och sedan får vi påbörja vår nattrundan. Ses! Hörs!

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards