Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Emelie - 4 oktober 2012 20:24

Det blir verkligen mörkt fort nu på kvällarna. Lite mysigt är det, att kunna tända ljus, hoppa i duntofflorna och krypa upp i soffan under en skön filt.

Jag och Hugo struntade i kanelbullensdag och fixade chokladbollar istället. Blev kanon goda. Så lite mys i soffan tillsammans efter att Simon lagt sig. Hugo tyckte det var super mysigt, det sista han sa innan han somnade var: "mamma jag älskar dig! Men nu måste jag sova, jag är trött." Det är viktigt att uttrycka sina känslor, både de bra och de dåliga.

Imorgon fredag! Me like :)
Kram

Av Emelie - 4 oktober 2012 07:28

Godmorgon,

Igår kväll bäddade jag så att jag kunde sova i Hugos rum. Kände att sömnförådet var på minus, minus. Somnade med en gång jag la mig och sov hela natten, utan att vakna. Behöver jag skriva att jag känner mig som en ny människa? Det var verkligen välbehövligt att få sova en natt utan att störas.

Idag är det kanelbullens dag. Hugo ska fira det på dagis och någon liten bulle får det bli hemma oxå? Undrar just när chokladbollen, kladdkakan och hallongrottans dag kommer?

Ska plocka fram kläder till Hugo och klä på mig jag oxå. Inget pyjamashäng här inte, det får bli imon när Hugo är ledig :)

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards