Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Emelie - 24 oktober 2012 18:49

Varje kväll när Simon lagt sig försöker jag mysa till det lite extra för Hugo. Som ikväll då bestämde vi oss för att göra fruktsallad tillsammans. Skar apelsin, äpple, päron och blandade ihop. Tända ljus är oxå ett måste.

Så nu sitter vi i soffan, äter fruktsallad och kollar lite tv innan det är sängen för Hugo. Imorgon är sista dagen på dagis för Hugo innan han går på lov i en vecka. Har lite planer för lov veckan.

Kram

Av Emelie - 24 oktober 2012 06:31

Till helgen kommer en tidig julklapp hem till familjen.

Jag och Jonas har länge pratar om att vi ska sälja vår 2 samt 3 sitts ektorps soffa och köpa en hörnsoffa i samma serie istället. Hade passat så mycket bättre och så får vi bort hörnet som inte utnyttjas. Det är en toppen soff, speciellt för en familj med barn, då klädseln lätt kan tvättad i 40 grader i maskin.

Häromdagen hittade jag en soffa med precis den klädseln vi vill ha på en Facebook sida som heter boråsloppisen. (Det är en loppissida för oss som bor i Borås). 500 kr eller bud var det skrivet i annonsen. Jag frågade säljaren lite ang soffan och allt verkade bra tillsammans med bilden som var upplagd. Så igår gick auktionen ut och soffan blev vår för 500 kr. Riktigt fynd!! På blocket börjar dem på 3500 kr. Så på lördag får du se före och efter bilder :)

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards